miercuri, 22 aprilie 2009

SUNT EMO=)))



Satui de numarul mare de pusti teribilisti care au impresia ca daca se sinucid o sa fie mai bine( sunteti dobitoci si lasi) politistii au luat atitudine...mdeah.




Nenea militienii au inceput sa ii pandeasca pe cei care vor sa-si ia viata si au publicat si o lista cu semnele care indica cica in mod clar ca o persoana vrea sa se sinucida.:))..... :

- iti spune "adio", in loc de "la revedere";
- umbla ca din intamplare cu o bucata de funie si un sapun in buzunar;
- nu se bucura niciodata, zambeste cu ura;
- nu isi mai cumpara nimic, nu se mai uita la filme si asculta numai melodii incarcate de tragism;
- nu isi revine din depresie nici cu o armata de clovni.

Cica daca depistati aceste semne la cineva, mergeti la politie si raportati cazul si daca va doriti ca persoana respectiva sa isi revina, oferiti-i o vacanta intr-o tara exotica gen: Venezuela, Mexic, Brazilia, Argentina, Thailanda, Jamaica, Indonezia, Africa de Sud sau pe oricare insula din Pacific, cu siguranta cheful de a muri va scadea cu 80%.


Am gandit-o yo la rece si am constatat ca foarte curand o sa ma sinucid daca o iau dupa lista lor:))..Pai uite, multi au primit macar o data "adio" de la mine in loc de "la revedere", mereu am o bucata de funie/sfoara la mine si mai e si in forma de streang( asta e brelocu de la chei:D), sapun la fel am aproape mereu k ma murdaresc pe maini ca un copil de 5 ani, nu imi cumpar nimic fiindk nu am bani, nu ma uit la filme fiindk stau mai mult pe afara, ascult melodii incarcate de tragism de cand ma stiu:)) si daca imi vine cineva cu vreun clovn k sa ma skoata din depresie ma apuca spumele si mai rau fiindk nu suport clovnii.. deci..akum vreau sa vad care va doriti sa traiesc: CINE SE BAGA SA MA TRIMITA INTR-O VACANTA EXOTICA? VREAU IN JAMAICA, BRAZILIA, MEXIC SAU IN AFRICA;))...imi astept adevaratii prieteni sa ma ajute=)))




Un comentariu:

  1. Norocul meu ca-ti astepti prietenii sa te trimita in excursie...ma treceau deja transpiratii reci pe spinare.......Fatooooooo...tu esti nebuna de cand te-a facut mata (parca o cunosc)...nebuna si atat...hihihihi, credeai ca ma pacalesti sa te trimit in excursie?aaaa?

    RăspundețiȘtergere