vineri, 10 aprilie 2009

Bravo pushtilor!


Am primit azi un mail in care scria ceva de genu: ''O echipă de liceeni români a luat premiul pentru design şi spirit de echipă într-un concurs organizat de NASA "! What??? NASA? Pe bune?...
Dap, am intrat pe linkul din mail unde am gasit mai multe informatii despre concursul din State. Ma uit pe acolo si pe langa poze cu niste copii foarte happy, vad si un titlu foarte tare: "Best Moonbuggy Design (for solving engineering problems associated with lunar travel)"
Tudor Vianu National High School of Computer Science (Team 2), Bucharest, Romania". Bai, copiii astia sunt geniali, ei chiar au castigat locul I la concursu' asta! Si acum stau si imi pun inevitabila intrebare : Cati dintre voi ati auzit ceva de ei prin presa? Eu una sincer nu am auzit nimic, dar cica s-a dat o stire scurta pe la realitatea sau ceva de genu asta! Hmmm..de ce tind sa cred ca meritau mai mult decat 20 de secunde de felicitari si aplauze pentru diplomele cu care s-au intors acasa?
Copiii astia ( sper ca nu se supara pe mine ca le spun copii:D), mai exact: Gabriela Bombarascu , Alexandru Farcasanu, Ramona Dorobantu, Sorina Lupu, Patricia Vilceanu si Madalina Alecu, indrumati de profa lor de fizica din liceu, d-na Ioana Stoica , au reusit sa demonstreze ca desi din spate vine o generatie de analfabeti pentru care tot ce conteaza e kitchos si degradant, mai sunt si cativa care "incalca regulile" si isi folosesc creierul! Nu am am aflat cati ani au, dar sigur nu mai mult de 18, poate nici p'aia, dar au reusit sa faca ceva si ca de obicei tot ce ar trebui sa conteze e lasat balta!!!!!
Anyway, aveti tot respectul pentru tot! Chiar si daca ajungeati acolo si nu castigati nimic, tot va meritati tone de aplauze pentru ca ati refuzat sa fiti in standarde! By the way bafta in continuare si keep it this way kids!!!!
P.P.S: tanx http://verdeinfata.blogspot.com/ (and mom) for the news!( =))) zici ca am castigat vreun Oscar:))))

2 comentarii:

  1. Chiar nu am auzit nimic despre ei:|Daca lumea...massmedia se invarte in jurul esecurilor...Oricum,f tare!!!Felicitari,trb sa fim mandrii cu voi:D!Kid-ule paranoic,te vreau jurnalist!!!!!:))))

    RăspundețiȘtergere