joi, 23 aprilie 2009

care vrea latratzei?;))

the ladie


the boy

Anuntu' suna cam asa:

NUMAI PENTRU IUBITORII DE ANIMALE : vand bichoni, pret negociabil. Puii s-au nascut pe 6 martie si mai am o fata si un baiat. Au primul vaccin facut, deparazitare si carnetel de sanatate. Pentru mai multe informatii ma puteti suna pe nr: 0769262583/ 0724919666. sau id de mess all3csa (respectiv mail all3csa@yahoo.com). Daca nu sunteti din Bucuresti , dar nu sunteti dispusi sa va deplasati pana aici, atunci nu avem cum sa colaboram.


Anyway, acum ma bag si eu in seama:D...nu sunt ai mei sunt ai unei prietene si sunt sooooooo sweeeeet, sunt niste chestii foarte fluffy, cu okii mici si negrii. By the way, v-am zis ca sunt fluffy raaaaaau?? ;)) :X:X:))...nu mah nu imi iai si eu unu ca Pogo al meu e nebun si il mananca:D. Oricum, era sa uit sa va spun ca sunt fluuufffyyyyyyyy:D:D.....
































Un comentariu: