duminică, 12 aprilie 2009

Fake vs Original

Nu stiu de voi, dar eu am simtit pe pielea mea lipsa de originalitate a chinezilor! Nu ajungea ca sunt multi...foarte multi...ingrozitor de multi, mai sunt si lipsiti de orice fel de idee noua, totul e copiat!


Macar o data in viata voastra ati fost in Europa sau chestii de genu, cel putin incepand cu Oboru zici ca esti in Cartieru Chinezesc, asa ca nu imi spuneti ca nu stiti despre ce vorbesc. Oamenii astia apar oriunde, ei gasesc solutia ieftina si proasta la orice, incepand cu cosmetice, trecand pe la haine si terminand cu masini. Credeam initial ca nu fabrica fake-uri decat intr-o categorie "mica", gen jucarii, imbracaminte, bla, bla-uri d'astea dar nu, nu se multumesc doar cu atat.

Ati auzit sigur de Bao-ling, Adibas, Buna ( Puma reloaded;))), ei bine tocmai am observat ca nu le-a ajuns, au trecut si la modificarea siglelor cunoscute de masini!:))...va suna cunoscut Geely Merrie, Hongqy HQD, Dadi Shuttle......de fapt astea sunt Mercedes, Rolls Royce Phantom si Toyota Prado si stati calmi ca nu sunt decat cateva din multele modele "regandite" de ei! Din categoria "gasiti diferentele pentru un cico", uitati cum arata " noile" modele chinezesti scoase pe piata:

Un comentariu:

  1. un chinez suparat:))12 aprilie 2009 la 16:22

    bah te dau pe mana lu bruce lee daca mai scri de chinezi:))...f tare articolu fato am avut si eu acum 5 ani adidasi de la adibas:)))!u rock the world!:*:X

    RăspundețiȘtergere