joi, 9 aprilie 2009

SE DUCE LUMEA DE RAPA:))))))))))


Ciudata zi!:))


Bai cine a zis ca : "Cine se scoala de dimineatza departe ajunge!" , si-a batut joc de voi:)))). Azi m-a pus dracu sa vin din Colentina acasa pe la ora 8, pana aici toate bune, avand in vedere faptul ca am trecut peste aglomeratia infernala, mirosurile care iti dau de veste k a venit primaaaavaaaaraaa( ji nu vb de copaci si flori ci de oamenii imputiti din RATB), babutele alea faine, date cu rujulet rosu pe boticu lor scofalcit, care mai au putin sa se urce pe tine ca doar, doar te dai la o parte sa stea ele...si bla bla bla ca le stiti si voi pe toate. Whatever, dupa ce am rezistat la atatea, ajung intr-un final undeva la Casin , destul de calcata pe nervi k deh, am ramas si fara baterie la mp3 si acum trebuia sa "ascult" linistea aia groaznica in care, eu, un copil nevinovat imbracat altfel decat cu geaca de piele si pantaloni de trenning, sunt studiata si comentata din cap pana'n picioare. Eh trece si faza cu mp3-u, cu restu dobitocilor kre se holbau la mine...imi aprind o tigara( na mah Clau ejti happy?;))) si simt k ma atinge ceva pe picior, ma uit in jos...o caterink de catel incerca sa se urce pe cracu meu si mi-l f*ta....dc,nu stiu...?!? bun...il imping..nimik!tip la el...nimik!il iau la capace...acelasi nimik de mai devreme...CE DRAKU AI MAH NENE CU MINEEE???? bah nimik...nu pleca...si dak il dadeam la o parte se invartea si se musca singur de cur..dupa care se intorcea la picioru meu si ii vedeai privirea aia satisfacuta in oki in timp ce balea pe mine:..de ce eu mah?...pana la urma am vazut k nu pleaca si l-am lasat in pace, am sperat k o sa se potoleasca..ei bine nu s-a potolit...dar pe langa mine tokmai trece un aurolac, cu punga in mana si in timp ce isi facea cruce uitandu-se cu okii maaari la cum imi consumam eu cu acel caine dragostea, tipa: DOAMNE, SE DUCE LUMEA DE RAPA!!!:(((....si yo ce dracu sa mai zic.. da si incepe cu tine? neah..las-o asa cum a cazut...oricum tot la concluzia aia raman: nu ajung nicaieri dak ma trezesc devreme....sau poate da...ajung sa o iau razna!;)))

Un comentariu:

  1. Pana ta...Abia reusesc sa trimit un comment si mai vrei sa stii si parerea mea:)))Mi-am facut 17 cont-uri k sa trimit un comm despre o lume care oricum e distrusa de gunoaie si la propriu si la figurat!Cainele,saracul!!Ori tinde spre absolut,ori e omofil:))))Iar aurolacul e cel mai tare din toata povestea...Tie nu pot sa-ti vad decat fata care exprima o paranoia completa:)))

    RăspundețiȘtergere