vineri, 4 septembrie 2009

Ati dat de draku bai copii:)))

Incep cu scuzele pentru k mi-am luat cam multe injuraturi in ultimu timp....mdeah...nu am mai avut chef sa scriu pe blog...imi pare rau bai astia ;)))......in fine....trecem peste:D

Am primit acum 5 minute un link in care citesc : "Ministerul Educatiei introduce teste de virginitate in scoli"...mdeah...iar s-a trezit Abramburica dubios;)). Intru pe link si ce-am citit chiar a reusit sa ma scoata dintr-o stare naspa rau si sa ma bage in alta si mai urata, ete ce vrea tanti ministra a Educatiei:

"Pentru a preveni desfraul din scoli, ministra Ecaterina Andronescu a decis introducerea semestriala a testelor de virginitate pentru elevi, dupa ce un sondaj a aratat ca peste 80% dintre elevii cu varste cuprinse intre 12 si 15 ani si-au inceput viata sexuala." Cica parintii au fost incantati...pai normal, daca ei nu sunt capabili sa-i educe pe pusti sa nu se $#!@ ca tampitii de la 12 ani, lasa ca se transforma scoala in cabinet ginecologic si sectie de politie si am rezolvat problema! Ca sa intelegeti mai bine, doamna cu idei nebune vrea ca pentru baieti controlul sa fie facut prin detectorul de minciuni, iar la fete prin control ginecologic! Bah tu stii ce inseamna pentru o pustoaica de 12 ani care probabil chiar nu are nici un fel de treaba cu ideea de sex, sa o pui cracanata pe un scaun sa vezi dak mai e sau nu virgina? Pentru ca nu era destul, testele astea se vor face pana in primul an de facultate...=))..i-auzi....pai du-te tu mai Kati si spune-i lu ala de a 12 a ca tre sa verifici sa vezi daca mai e sau nu virgin......ca deh : " o viata sexuala sanatoasa incepe dupa terminarea liceului, la 19- 20 de ani". Tampenia asta chiar intra in vigoare incepand cu anul acesta scolar...mai exact 2009-2010 si elevii care sunt "prinsi":))) cu rezulatate negative la teste vor fi exmatriculati sau, (cica in cel mai bun caz=))) vor fi transferati la scoli de corectie!...Si acum intreb si eu...LA CE DRACU MAH NENE IL EXMATRICULEZI? ce treaba are frate viata sexuala a aluia de a 12 a de exemplu, cu ce "invata" pentru bac? Nu pricep unde e legatura...a facut-o, bun....il trimiti la scoala de corectie ca si-a tras-o inainte sa termine liceul? Oare doar mie mi se pare total aberant??? Ah si sa nu uit...cu seralu si fara frecventa ce faci? o exmatriculezi sau o trimiti la scoala de corectie si pe tanti sau pe nenea de 40 de ani care are 5 copiii acasa? Ca ei sigur nu mai sunt virgini si nici liceul nu l-au terminat....

Mai Kati, daca tu ai impresia ca asta e problema ta mah mama..iti repet pentru a mia oara, PLEACA!!!

Un comentariu: